ثبت سفارش و رویه ارسال

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده اعم از شماره موبایل، آدرس و . . .  را وارد کنید.

مشتریان ساکن تهران باید موقعیت خود را بر روی نقشه وارد کنند تا هزینه ارسال محاسبه شود.

7. در این بخش میبایست برنامه ارسال خود را انتخاب کنید که رویه ارسال شامل موارد زیر است.

1.7 تیپاکس : (پس کرایه : پرداخت کرایه توسط مشتری) تحویل 24 تا 48 ساعت کاری 

2.7 چاپار : (پس کرایه : پرداخت کرایه توسط مشتری) تحویل 24 تا 48 ساعت کاری 

3.7 باربری : برای سفارش های بالای 5 میلیون تومان (پس کرایه : پرداخت کرایه توسط مشتری)

4.7 برای تهران ارسال با الوپیک و حومه تهران با پیک (ثبت سفارش تا قبل از ساعت 18 همان روز تحویل میشود)

5.7 پایانه های اتوبوسرانی : هزینه ارسال از فروشگاه تا پایانه 60 هزارتومان

8. در قسمت آخر می توانید روش پرداخت را از طریق درگاه بانکی یا کارت به کارت انتخاب کنید.

برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.