پیگیری سفارش

جهت پیگیری سفارش مراحل زیر را طی کنید :

1 - ابتدا بر روی نام کاربری خود در کنار سبد خرید کلیک کنید و وارد بخش کاربری شوید.


2 - از منو سمت راست گزینه (( سفارش ها )) را انتخاب کنید.

در این قسمت می توانید تمام سفارش های خود را مشاهده کنید و وضعیت پرداخت و ارسال را بررسی کنید

اگر وضعیت سفارش شما به صورت (( در حال پیگیری )) بود بدین معناست که سفارش شما تایید شده و

 در حال پردازش و ارسال است.

در نهایت هنگامی که محصول شما ارسال شده باشد وضعیت به حالت (( انجام شده )) تغییر پیدا میکند.

3 - پیگیری سفارشاتی که از طریق تیپاکس و یا چاپار ارسال شده باشد.

پیامکی حاوی اطالاعات رهگیری به شماره همراه ثبت شده در سایت ارسال میشود.

لطفا از صحت شماره همراه خود اطمینان حاصل فرمایید سفارش هایی که شماره همراه نداشته باشند

ارسال نمی شوند.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت تیپاکس به نشانی tipaxco.com  و چاپار به نشانی chaparnet.com 

با وارد کردن کد رهگیری از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

4 - ارسال از طریق باربری :

از قسمت پشتیبانی گزینه (( درخواست های پشتیبانی )) را انتخاب کنید.

زمانیکه محصول شما از طریق باربری ارسال شود یک پیام برای شما فرستاده می شود که حاوی اطلاعات رهگیری سفارش است.

با کلیک بر روی پیام ارسالی می توانید اطلاعات رهگیری را مشاهده کنید.

تصویر قبض باربری برای شما ارسال می شود که شامل شماره بیجک ، نام باربری و راه های ارتباطی است.

توجه داشته باشید ارسال از طریق باربری فقط برای مبالغ 5,000,000 تومان به بالا امکان پذیر است.


برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.