پیگیری سفارش


جهت پیگیری سفارش مراحل زیر را طی کنید

1 - ابتدا بر روی آیکون کاربری خود کلیک کنید.

2 - در صورتی که ثبت نام کرده اید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید در غیر اینصورت باید ثبت نام کنید.3 - بعد از وارد شدن ، مجدد بر روی آیکون کابری کلیک کنید و بر روی گزینه بخش کاربری کلیک کنید

4 - شما می توانید در این بخش پرداختی ها ، موجودی کیف پول و . . . را مشاهده و از سایر امکانات استفاده کنید.

در این قسمت می توانید تمام سفارش های خود را مشاهده کنید و وضعیت پرداخت و ارسال را بررسی کنید

اگر وضعیت سفارش شما به صورت (( در حال پیگیری )) باشد بدین معناست که سفارش شما تایید شده و

 در حال پردازش و ارسال است.

در نهایت هنگامی که محصول شما ارسال شده باشد وضعیت به حالت (( انجام شده )) تغییر پیدا میکند.

5 - پیگیری سفارشات ارسالی از طریق تیپاکس و یا چاپار

پیامکی حاوی اطالاعات رهگیری به شماره همراه ثبت شده در سایت ارسال میشود. لطفا از صحت شماره همراه خود اطمینان حاصل فرمایید. سفارش هایی که شماره همراه نداشته باشند ارسال نمی شوند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت تیپاکس به نشانی tipaxco.com و چاپار به نشانی chaparnet.com با وارد کردن کد رهگیری از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

6 - پیگیری سفارشات ارسالی از طریق باربری

برای دریافت بیجک می توانید از طریق واتس اپ ( 09028288820 ) و یا لینک زیر پیام دهید تا عکس بیجک برای شما ارسال شود. کلیک کنید

توجه داشته باشید ارسال از طریق باربری فقط برای مبالغ 5,000,000 تومان به بالا امکان پذیر است.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.