آینه مانیتور دار و دوربین دنده عقب بوستر BSM-1045C

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: تمامی خودروها
  • مشخصات: مانیتور 4.5 اینچی بصورت مخفی در وسط آینه , صفحه نم...
358,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مانیتور آینه ای و دوربین دنده عقب بوستر BSM-1045C متشکل از یک مانیتور 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 272 که در وسط آینه به صورت پنهان تعبیه شده و شما با نصب این آینه در خودرو قادر خواهید بود . . .

محصولات مرتبط

مانیتور آینه ای و دوربین دنده عقب بوستر BSM-1045C

راهنمای شما در خودرو

مانیتور آینه ای و دوربین دنده عقب بوستر BSM-1045C متشکل از یک مانیتور 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 272 که در وسط آینه به صورت پنهان تعبیه شده و شما با نصب این آینه در خودرو قادر خواهید بود تا به کمک دوربین دنده عقب که در بسته بندی این محصول ارائه شده است هنگام رفتن روی دنده عقب و رانندگی به عقب و یا پارکردن ماشین ، با روشن شدن مانیتور وسط آینه دیدی کامل از محدوده پشت خودرو داشته باشید و بدون نگرانی در مورد موانع سر راه ، به عقب برانید.

این محصول قابلیت نصب روی انواع خودرو را دارا می باشد و همچنین دوربین آن قابلین نصب روی سپر و یا زیر پلاک را دارد.

دوربین این محصول دید در شب بوده و دارای درجه بندی محدوده حرکت خودرو و پارک می باشد.این محصول قابلیت نصب دو دوربین را نیز دارد.


مناسب برای
تمامی خودروها
مشخصات
مانیتور 4.5 اینچی بصورت مخفی در وسط آینه , صفحه نمایش با کیفیت , دارای دوربین دنده عقب , قابلیت نصب بر روی سپر دارای پایه اضافی جهت نصب در بالا و یا زیر پلاک , همراه گرد بر , دوربین دید در شب واقعی با درجه بندی پارک , دارای خط کشی , رزولوشن 480 در 272 , داراي دو ورودي دوربين

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...