باند بیضی کنوود KFC-HQ718EX

گارانتی 18 ماهه نت الکترونیک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: ویتنام
  • ابعاد: 28.1x20.9x12.4 سانتی متر
  • شکل: بیضی
  • تعداد در هر جعبه: یک جفت
4,895,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

باند بیضی کنوود KFC-HQ718EX

به جرات میتوان گفت در بین هر 10 خودرو ایرانی که سیستم صوتی خود را ارتقا داده اند ، حداقل یکی از آن ها از باند های کنوود به ویژه باند بیضی کنوود KFC-HQ718EX استفاده کرده اند. باند بیضی کنوود KFC-HQ718EX که در میان علاقه مدان سیستم صوتی خودرو به 718 معروف است از مدل‌های قدیمی و بسیار محبوب سیستم‌های صوتی هستند که با گذشت سال ها و تولید محصولات جدید و متنوع که تاکنون وارد بازار شده اند همچنان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و قطعا از انتخاب های اول مصرف کنندگان به شمار میروند. باند بیضی کنوود KFC-HQ718EX که در سال 2008 بعد از موفقیت مدل 718 روانه‌ی بازار شد از سری EX می باشد که در آن اشکالات و نواقص مدل قبل برطرف شده و یا بهبود پیدا کرده است البته این مدل تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد و فقط در توان کلی خود قوی‌تر است و در توان RMS عملکرد یکسانی دارند. این اسپیکر از نوع 3-way بوده و دارای سایز 10×7 اینچ می باشد. Woofer قدرتمند این باند که برای تولید BASS و فرکانس‌های پایین به کار می‌رود. برای بسیاری از کاربران به حدی خوب و راضی کننده است که آن‌ها را از اضافه کردن Subwoofer به سیستم صوتی خودرو بی‎‌نیاز می‌کند.

مؤلفه‌ی دوم این محصول، میدرنج است که درست در مرکز ووفر قرار دارد. بسیاری از مصرف کنندگان باند بیضی کنوود KFC-HQ718EX که از ساب ووفر در سیستم خود استفاده می‎‌کنند با استفاده از فیلتر HPF صدای بیس این بلندگو را قطع می‌کنند چرا که ساب وظیفه‌ی تولید صدای بیس را برعهده می‌گیرد و تنها از صدای بدون بیس و با کیفیت این باند برای تکمیل سیستم خود استفاده میکنند.

مؤلفه‌ی سوم در باند بیضی کنوود KFC-HQ718EX تیوتر است که وظیفه‌ی تولید فرکانس‌های بالا را بر عهده دارد. باند بیضی کنوود KFC-HQ718EX انتخابی است ایده آل برای کسانی که تنها با یک جفت اسپیکر می‌خواهند سیستم صوتی خود را ارتقا دهند. فراموش نکنید که برای استفاده از این اسپیکر به آمپلی فایر نیاز خواهید داشت.

کشور سازنده
ویتنام
ابعاد
28.1x20.9x12.4 سانتی متر
شکل
بیضی
تعداد در هر جعبه
یک جفت
بیشینه صدای خروجی
400 وات
توان خروجی اسمی (PMPO)
80 وات
امپدانس
3 اهم
فرکانس پاسخ‌گویی
28 الی 30000 هرتز
حساسیت
93 دسیبل
جنس ووفر
مخروط شیشه ای الیاف کربن
سایز تیوتر
25 میلی‌متر
اندازه میدرنج
70 میلی‌متر
سایر امکانات
اسپیکر سه جهته

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...