تیوتر سونی XS-H50S

دسته : تیوتر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز: 1.75 اینچ
  • وزن: 0.2 کیلوگرم
  • نوع: توییتر
  • شکل: دایره ای
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برند سونی جزء معروفترین برندهای سیستم های صوتی و تصویری علی الخصوص خودرو میباشد که نیازی به تعریف و تمجید نداشته و با محصولات عالی خود همیشه نیازهای مشتریان را به خوبی پاسخ داده و آنها را به سمت خود جذب کرده است.

محصولات مرتبط

تیوتر سونی XS-H50S

برند سونی جزء معروفترین برندهای سیستم های صوتی و تصویری علی الخصوص خودرو میباشد که نیازی به تعریف و تمجید نداشته و با محصولات عالی خود همیشه نیازهای مشتریان را به خوبی پاسخ داده و آنها را به سمت خود جذب کرده است. سوپر تیوتر سونی XS-H50S از همان محصولات عالی شرکت و کمپانی سونی میباشد که نیاز شما را از پخش صدای ریز و فرکانس بالا برطرف میکند و میتوانید بیشتر از موسیقی خود در خودرو لذت ببرید. از مشخصات صوتی این مدل میتوان به بیشینه صدای خروجی آن با توان 650 وات، توان خروجی 65 وات اشاره کرد. امپدانس 20 اهم ، فرکانس پاسخگویی 60 هرتز و حساسیت 90 دسیبل از دیگر مشخصات خروجی صدای سوپر تیوتر XS-H50S سونی میباشد. ابعاد مناسب برای برش و نصب برروی خودرو، 55 میلی‌متر و عمق نصب 60 میلی‌متر میباشد.

سایز
1.75 اینچ
وزن
0.2 کیلوگرم
نوع
توییتر
شکل
دایره ای
تعداد در هر جعبه
یک جفت
بیشینه صدای خروجی
65 وات
توان خروجی اسمی (PMPO)
650 وات
امپدانس
20 اهم
فرکانس پاسخ‌گویی
60 هرتز
حساسیت
40 دسیبل
ابعاد برش برای نصب
55 میلی‌متر
عمق نصب
60 میلی‌متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...