دوربین ماشین ثبت وقایع

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مشخصات: کیفیت HD دارای سنسور G زاویه دید 140 درجه ظرفیت حافظه تا 32 گیگابایت قابلیت اتصال به تمام پخش های اندرویدی دارای سنسور هشدار نزدیک شدن به خودرو و خارج شدن از... امکان ضبط صدا امکان ضبط تصویر امکان مرور مشاهده و حذف تصاویر توسط مانیتور اندروی...
6%
950,000
899,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

دوربین ماشین ثبت وقایع

یک دوربین کاربردی با امکانات ویژه در کنار نصب و راه اندازی بسیار ساده

امکان ضبط صدا و تصویر با کیفیت HD به شما این امکان را می دهد که بتوانید فیلم هایی با کیفیت بالا ضبط کنید. بدنه از جنس پلاستیک فشرده است و از طریق چسبب دو طرفه تعبیه شده بر روی شیشه یا محل مورد نظر شما قابل نصب است. این محصول قابلیت چرخش لنز دوربین را دارد که میتوانید به دلخواه زاویه دوربین را تنظیم کنید. پشتیبانی ذخیره فایل تا 32 گیگابایت بوده و بعد از پر شدن حافظه به صورت خودکار فایل های جدید جایگزین نسخه قدیمی می شوند. در روز و همچنین در شب می تواندی تصویری واضح با کیفیت بسیار خوب داشته باشید.

سنسور G 

به کمک سنسور تعبیه شده هنگام تصادف و یا ترمز شدید، فایل ضبط شده ذخیره می شود و دستگاه از پاک شدن آن جلوگیری میکند.

سنسور تشخیص دهنده

یکی دیگر از قابلیت های بسیار عالی دوربین ماشین ثبت وقایع سنسور تشخیص نزدیک شدن بیش از حد به خودرو مقابل و خارج شدن از خطوط است که در این صورت به شما هشدار می دهد.


روش نصب

 بعد از اتصال کابل USB باید وارد قسمت مدیریت فایل (File Manager) شده و بر روی گزینه Buildwin USB drive کلیک کنید و در آخر برنامه DVR.apk را نصب نمایید. از قسمت برنامه های دستگاه وارد برنامه Traffic Safety Guard شوید.

مشخصات
کیفیت HD
دارای سنسور G
زاویه دید 140 درجه
ظرفیت حافظه تا 32 گیگابایت
قابلیت اتصال به تمام پخش های اندرویدی
دارای سنسور هشدار نزدیک شدن به خودرو و خارج شدن از خطوط
امکان ضبط صدا
امکان ضبط تصویر
امکان مرور مشاهده و حذف تصاویر توسط مانیتور اندروید خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...