اینترفیس ساندرو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مناسب برای: ساندرو , ساندرو استپ وی
  • مشخصات: اینترفیس ساندرو فقط برای پخش پایونیر , امکان استف...
313,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

اینترفیس ساندرو

امروز در اتومبیل ها برای راحتی و سهولت بیشتر در استفاده از ضبط خودرو از کنترلرهای رو فرمانی استفاده میشود ؛ این کنترل ها باید با ضبط خودرو هماهنگ باشد.تولید کنندگان ضبط مانند کنوود و پایونیر برای رادیو پخش های خود متناسب با ماشین های شرکت های خودروساز اینترفیس تولید میکنند تا سهولت استفاده و لذت پخش کردن موزیک در خودرو را به حداکثر برسانند. درواقع اینترفیس رابط بین کنترلر های رو فرمانی با ضبط میباشد که باعث میشود هماهنگی بین ضبط با کنترلر های رو فرمانی میشود و به شما این قابلیت را میدهد که تماس با ضبط تان را به حداقل برسانید به طوری که تمام نیاز های تان با کنترلر های رو فرمانی رفع میشود. این ایترفیس جهت راه اندازی کنترل فرمانی خودرو های ال 90 و ساندرو میباشد. به کمک اینترفیس سونی و پایونیر خودرو های ال 90 و ساندرو می توان کنترلر های که روی فرمانی ماشین های خودرو های ال 90 و ساندرو را با ضبط هماهنگ کنید.

مناسب برای
ساندرو , ساندرو استپ وی
مشخصات
اینترفیس ساندرو فقط برای پخش پایونیر , امکان استفاده از کنترل فرمان فابریک به‌هنگام ارتقاء سیستم صوتی , بدون نیاز به سیم‌کشی , طراحی ساده و کاربردی , نصب آسان , کیفیت ساخت بالا , دارای قابلیت کنترل سیستم صوتی ار روی فرمان و نگه داشتن دست خود را بر روی فرمان , بدون هیچ گونه برش در سیم کشی خودرو و تغییرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...