ضبط تصویری پایونیر AVH X395BT

گارانتی 12 ماهه پایونیران

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 2DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: ندارد
  • نور پس زمینه: قابل انتخاب
  • ابعاد: 190x175x95 میلی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ضبط تصویری AVH-X395BT قدرت شرکت پایونیر را در حوزه سیستم های صوتی و تصویری به نمایش گذاشته. با داشتن این ضبط در مجموعه سیستم صوتی اتومبیل، زمان بیشتری را در خودرو خود سپری خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد.

ضبط تصویری پایونیر AVH-X395BT


ضبط تصویری AVH-X395BT قدرت شرکت پایونیر را در حوزه ی سیستم های صوتی و تصویری به رخ رقیبان و نمایش گذاشته است. با داشتن این ضبط در مجموعه سیستم صوتی اتومبیل، زمان بیشتری را در خودرو خود سپری خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد. AVH-X395BT از نوع دو دین و بزرگ ضبط های تصویری موجود در بازار است که قابلیت جدا شدن پنل را نداشته. نور پس زمینه آن قابلیت تغییر در 5 حالت را داشته و زیبایی آن را بیش از پیش میکند. همچنین صفحه نمایش آن لمسی و از نوع WVGA در اندازه 6.2 اینچ و با رزولوشن 800x480 است.

این محصول پایونیر قابلیت اتصال مستقیم به تمامی تلفن های همراه اندرویدی و iPhone/iPod را دارا می باشد. از مزیت های پخش این محصول ، میتوان به استفاده از تکنولوژی Dolby® اشاره کرد که با نام "رمزگشایی خطی PCM" شناخته میشود که یک تکنولوژی کدینگ( رمزگذاری ) صدا می باشد و با استفاده از این تکنولوژی میتوان صدای ذخیره شده را با بالاترین حد کیفیت، پخش کرد. این محصول پایوینر دارای یک عدد پورت AUX برای اتصال با سیم به این ضبط ، یک پورت USB برای اتصال انواع فلش دیسک ها که محل قرارگیری آن از پشت دستگاه است و دارای بلوتوث برای متصل شدن گوشی برای پخش موسیقی از این ضبط بوده و همچنین قابلیت پذیرش دیسک های CD و DVD است که فرمت های FLAC AAC Divx Dolby Digital iTunes AAC MP3 WMA WAV DivX/MPEG 1,2,4 را بخوبی پخش میکند.

AVH-X395BTپایونیر پشتیبانی از دوربین خودرو را بخوبی انجام میدهد. کیفیت صدای آن نیز 24 بیت و با توان حداکثری 4 باند خروجی با توان 50 وات است. سه جفت ورودی ۴ولت RCA خروجی صدای آن است که خروجی مستقیم ساب ووفر نیز دارد. اقلام همراه ضبط تصویری AVH-X395BT در جعبه اعم از: زه دور پنل و قاب , کلیه سیم ها و کابل های اتصال , دفتر چه راهنما , ریموت کنترل و کابل USB است.

سایز DIN
2DIN
قابلیت جدا شدن پنل
ندارد
نور پس زمینه
قابل انتخاب
ابعاد
190x175x95 میلی متر
وزن
2 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
بله
نوع صفحه نمایش
(WVGA (800x480
اندازه صفحه نمایش
6.2 اینچ
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
یک عدد
محل قرارگیری پورت USB
پشت
بلوتوث
دارد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
ندارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
ندارد
پشتیبانی از دوربین خودرو
دارد
سیستم عامل سازگار
اندروید
دیسک قابل پذیرش
CD و DVD
فرمت های قابل پخش
FLAC AAC Divx Dolby Digital iTunes AAC CD CD RY CD RW MP3 WMA WAV DivX/MPEG 1,2,4
کیفیت صدا
24 بیت
حداکثر قدرت صدای خروجی
4 × 50 W
خروجی صدا
سه جفت ورودی ۴ولت RCA
خروجی مستقیم ساب ووفر
دارد
رادیو
دارد
اقلام همراه
زه دورپنل و قاب , کلیه سیم ها و کابل های اتصال , دفتر چه راهنما , ریموت کنترل , کابل USB

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...