ضبط ماشین پایونیر DEH-S4250BT

گارانتی 12 ماهه پایونیران

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: تایلند
  • قابلیت جدا شدن پنل: دارد
  • نور پس زمینه: آبی
  • صفحه نمایش: دارد
4,699,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ضبط ماشین پایونیر DEH-S4250BT

با رشد روز افزون علم در دنیا صنعت صوت و تصویر هم پیشرفت چشمگیری داشته تا بتواند نیازهای شما را برای شنیدن صدای دلنشین برآورده کند. برند پایونیر با تولید DEH-S4250BT از این پیشرفت بهره برده است. این مدل در اندازه 1دین است و قابلیت جدا شدن پنل را دارد. دارای صفحه نمایش با رنگ پس زمینه آبی جلوه زیبایی را به این ضبط پایونیر بخشیده است. دارای 1 عدد درگاه USB برای اتصال فلش درایو و یک درگاه AUX برای اتصال مستقیم گوشی توسط کابل مخصوص وجود دارد. همچنین میتوانید از CD هم (که دوستداران خاص خود دارد) در این ضبط پایونیر استفاده کنید.

ضبط ماشین پایونیرDEH-S4250BT با قابلیت اتصال دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید و IOS تلاش کرده تا راحتی را برای شما مصرف کننده محترم فراهم کند و از شنیدن موسیقی لذت کافی را ببرید. فرمت هایی که در این مدل از ضبط پایونیر پشتیبانی میشود اعم از : WAV/WMA/MP3/FLAC میباشد.

حداکثر قدرت صدای خروجی ، 50 وات با اتصال مستقیم ساب ووفر است. توضیحات تکمیلی که درمورد DEH-S4250BT میتوان ذکر کرد مجهز به سیستم کارائوکی بودن است که یک وسیله سرگرم کننده برای دوست داران آواز خوانی آماتور و حرفه ای است. قابلیت کارائوکه امکان پخش موسیقی بی کلام اوازهای مشهور را فراهم می سازد و از طریق میکروفون، ضبط صدا انجام می شود.

کشور سازنده
تایلند
قابلیت جدا شدن پنل
دارد
نور پس زمینه
آبی
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
خیر
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
یک عدد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
دارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
ندارد
دیسک قابل پذیرش
CD
فرمت های قابل پخش
WAV/WMA/MP3/FLAC
حداکثر قدرت صدای خروجی
50 وات
خروجی مستقیم ساب ووفر
دارد
سایر توضیحات
مجهز به سیستم کارائوکی
ناشناس

سلام پنل ۴۲۵۰ دارید

404 روز پیش ارسال پاسخ
SAJAD

سلام
خیر

403 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...