ضبط تصویری پایونیر AVH-A315BT

گارانتی 12 ماهه پایونیران

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 2DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: ندارد
  • نور پس زمینه: قابل انتخاب
  • ابعاد: 190x160x118 میلی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ضبط تصویری پایونیر AVH-A315BT

کمتری کسی هست که از ضبط برای خودرو استفاده کرده باشد ولی برند پایونیر را نشناسد و اسم آن به گوشش نرسیده باشد. کمپانی پایونیر از شناخته شده ترین برند های حوزه سیستم های صوتی و تصویری خودرو است که محصولاتی فوق العاده جذاب و قدرتمندی را روانه بازار کرده و در کشور ما هم از محبوبیت زیای برخوردار است. ضبط تصویری پایونیر AVH-A315BT یکی از آن خوب ها بوده که در اندازه دودین تولید و طراحی شده است ( ابعاد آن 190x160x118 میلی متر با وزن یک کیلوگرم ) که هر چه از قابلیت های آن گفته شود کم است.

این ضبط تصویری همان طور که بالاتر عنوان شد از نوع دو دین میباشد ، دارای نمایشگر تمام لمسی با کیفیت عالی است که نوع صفحه نمایش آن WVGA بوده و قابلیت انتخاب نور پس زمینه و 13 باند اکولایزر تنظیمات صدایی را دارد. اندازه صفحه نمایش AVH-A315BT در حدود 6.8 اینچ میباشد. این محصول پایونیر دارای پورت محبوب USB است که در پشت خود قرار دارد و انواع فلش دیسک ها را پشتیبانی و پخش میکند. ( این پورت USB بوسیله کابل از خود ضبط به داشبورد خودرو انتقال داده میشود تا آنجا فلش به این پورت متصل شود) و دارای پورت AUX برای اتصال انواع گوشی های موجود بوسیله کابل AUX است. همچنین دارای پورت AV برای اتصال مانیتور بوده که پشتیبانی از دوربین خودرو را ممکن میکند. از دیگر مسیرهای دسترسی و اتصال به این ضبط تصویری AVH-A315BT محصول پایونیر ، میتوان قابلیت بلوتوث آن را نام برد.

مشخصات دیگر این ضبط تصویری: پشتیبانی از CD و DVD با فرمت های , MP3/ WMA/ AAC/ WAV و DIVX، سازگاری با سیستم عامل های محبوب اندروید و iOS ، سه جفت خروجی 2 ولت مخصوص سیستم (ساپورت آمپلی فایر و ساب ووفر) و خروجی مستقیم ساب ووفر ، میباشد. دارای حداکثر قدرت صدای خروجی 50 وات برای 4 خروجی و با کیفیت 24بیت میباشد. اقلام همراه این ضبط تصویری پایونیر که میتوان نام برد: کنترل دستگاه (سری حرفه ایی) , باتری کنترل , پیچ و متعلقات نصب دستگاه , سیم و سوکت های گشت دستگاه , کابل USB , میکروفن برای تماس های دریافتی , کابل اینترفیس (کنترل روی فرمان خودرو) و دفترچه دستگاه ، میباشد.

سایز DIN
2DIN
قابلیت جدا شدن پنل
ندارد
نور پس زمینه
قابل انتخاب
ابعاد
190x160x118 میلی متر
وزن
1 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
بله
نوع صفحه نمایش
WVGA
اندازه صفحه نمایش
6.8 Inch
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
یک عدد
محل قرارگیری پورت USB
پشت
بلوتوث
دارد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
ندارد
پورت AV
دارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
ندارد
پشتیبانی از دوربین خودرو
دارد
سیستم عامل سازگار
اندروید , iOS
دیسک قابل پذیرش
CD و DVD
فرمت های قابل پخش
/DVDR/CD تصویری/CDRW/CDR , MP3/WMA/AAC/WAV , پخش كننده فايل ويدئو Divx
کیفیت صدا
24 بیت
حداکثر قدرت صدای خروجی
4 × 50 وات
خروجی مستقیم ساب ووفر
دارد
رادیو
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...