ضبط ماشین سونی MEX-N5300BT

گارانتی: گارانتی 24 ماهه بازرگانی ایران (نماینده رسمی سونی در ایران شرکت ایرانکو)

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: دارد
  • نور پس زمینه: متغیر
  • ابعاد: 190x160x50 میلی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

MEX-N5300BT باعث بهبود ارتباط و نورپردازی در هر سفر می شود. Dual Bluetooth® به شما امکان می دهد یک تلفن هوشمند دوم را به صورت بی سیم متصل کنید ، بنابراین می توانید تماس تلفنی را . . .

 ضبط ماشین سونی MEX-N5300BT

MEX-N5300BT باعث بهبود ارتباط و نورپردازی در هر سفر می شود. Dual Bluetooth® به شما امکان می دهد یک تلفن هوشمند دوم را به صورت بی سیم متصل کنید ، بنابراین می توانید تماس تلفنی را از هر تلفن برقرار کرده و دریافت کنید و با نورپردازی دو ناحیه ای می توانید نور گیرنده را با رنگ خودرو خود مطابقت دهید. این مدل از محصول سونی قابلیت پخش دیسک های فشرده یا همان CD دارد. همچنین دارای پورت های USB برای اتصال به حافظه های قابل حمل رایج که در جلوی پنل قرار گرفته و AUX برای اتصال کابل های مرسوم AUX که به گوشی های موبایل را داشته و فرمت های پشتیبانی شده در این محصول پایونیر MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC میباشد. سازگاری کامل با گوشی های اندرویدی و IOS از دیگر قابلیت های ضبط ماشین سونی MEX-N5300BT است. 24 بیت کیفیت صدا و 55 وات حداکثر قدرت صدای خروجی برای 4 کانال میباشد که از مهمترین خصوصیات این مدل میباشد. همچنین قابلیت اتصال مستقیم به ساب ووفر را دارد.

از سایر توضیحات قابل اشاره MEX-N5300BT محصول سونی میتوان به : پشتیبانی از فرمان های صوتی OK Google , کنترل گوشی با استفاده از فرمان های صوتی , تکنولوژی اختصاصی Extra Bass , پشتیبانی از تکنولوژی AOA 2.0 , پشتیبانی از 35000 رنگ متفاوت برای صفحه نمایش , کنتراست بسیار بالا LCD (پنج برابر ضبط های معمولی) , پشتیبانی از فرمت صدای FLAC , استفاده از تکنولوژی USBMedia , اکولایزر 10 بانده ، اشاره کرد.

سایز DIN
1DIN
قابلیت جدا شدن پنل
دارد
نور پس زمینه
متغیر
ابعاد
190x160x50 میلی متر
وزن
1 کیلوگرم
صفحه نمایش لمسی
خیر
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
یک عدد
محل قرارگیری پورت USB
جلو
بلوتوث
دارد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
ندارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
ندارد
پشتیبانی از دوربین خودرو
ندارد
سیستم عامل سازگار
اندروید , iOS
دیسک قابل پذیرش
CD
فرمت های قابل پخش
MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC
کیفیت صدا
24 بیت
حداکثر قدرت صدای خروجی
55 وات
خروجی مستقیم ساب ووفر
دارد
رادیو
دارد
سایر توضیحات
دارای تکنولوژی NFC , استفاده از تکنولوژی Dual Blutooth برای اتصال همزمان دو تلفن همراه , پشتیبانی از فرمان های صوتی Siri , پشتیبانی از فرمان های صوتی OK Google , کنترل گوشی با استفاده از فرمان های صوتی , تکنولوژی اختصاصی Extra Bass , پشتیبانی از تکنولوژی AOA 2.0 , پشتیبانی از 35000 رنک متفاوت برای صفحه نمایش , کنتراست بسیار بالا LCD(پنج برابر ضبط های معمولی) , پشتیبانی از فرمت صدای FLAC , استفاده از تکنولوژی USBMedia , اوکلایزر 10 بانده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...