ضبط ماشین پایونیر DEH-S2250UI

گارانتی 12 ماهه پایونیران

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: دارد
  • نور پس زمینه: متغییر
  • ابعاد: 180×180×50 میلی متر
4,360,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ضبط ماشین پایونیر DEH-S2250UI

زیبایی ، قدرت و کیفیت را در این مدل ضبط خودرو که محصول معتبرترین برند در حوزه سیستم های صوتی و تصویری در دنیاست ببینید. DEH-S2250UI ضبط عالی از پایونیر که خواسته بیشتری از علاقمندان به سیستم های صوتی و تصویری را برآورده کرده است. این پخش صوتی در سایز تک دین تولید و طراحی شده که قابلیت جدا شدن پنل را نیز داشته تا براحتی از بدنه جدا شده و از به سرقت رفتن احتمالی آن جلوگیری شود. صفحه نمایش DEH-S2250UI از نوع ساده و غیر لمسی است (نمایشگر نقطه ای ماتریکسی DotMatrix Display) ولی برای زیبایی بیشتر این محصول پایونیر ، نور پس زمینه بصورت متغییر در نظر گرفته شده است تا جلوه خاصی را به آن داده باشد.

از پورت های بکار رفته و تعبیه شده برای پخش موسیقی های مورد علاقه شما مصرف کنندگان نیز میتوان به USB برای اتصال فلش دیسک ها و AUX برای اتصال گوشی همراه با کابل اشاره کرد که در کیفیت پخش و خروجی صدا تاثیر به سزایی دارند. از سیستم عامل های سازگار هم میتوان به اندروید و IOS اشاره کرد که بدون مشکل و لگ به این ضبط ماشین پایونیر متصل میشوند. از لحاظ پذیرش دیسک هم ضبط ماشین پایونیر DEH-S2250UI دیسک های فشرده یا همان CD را  پخش کرده و فرمت هایی از قبیل MP3 ، WAV ، WMA با کیفیت 24 بیت را براحتی به اجرا در می آورد. حداکثر قدرت صدای خروجی برای هر کانال 50 وات بوده که در کل 4 خروجی را پشتیبانی میکند. از دیگر خصوصیات این ضبط میتوان به خروجی مستقیم ساب ووفر و رادیو اشاره کرد. اقلام همراه آن نیز ریموت , سوکت , قاب پنل , دفترچه راهنما میباشد. در رابطه با مشخصات فیزیکی DEH-S2250UI هم باید به ابعاد برابر با 180×180×50 میلی متر و وزن 0.4 کیلوگرمی آن اشاره کرد که براحتی جایگزین ضبط فابریکی میشود.

سایز DIN
1DIN
قابلیت جدا شدن پنل
دارد
نور پس زمینه
متغییر
ابعاد
180×180×50 میلی متر
وزن
1.5 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
خیر
نوع صفحه نمایش
نمایشگر نقطه ای ماتریکسی (DotMatrix Display)
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
یک عدد
محل قرارگیری پورت USB
جلو
بلوتوث
ندارد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
ندارد
پورت AV
ندارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
ندارد
پشتیبانی از دوربین خودرو
ندارد
سیستم عامل سازگار
اندروید , IOS
دیسک قابل پذیرش
CD
فرمت های قابل پخش
MP3 WAV WMA
کیفیت صدا
24 بیت
حداکثر قدرت صدای خروجی
50 وات
خروجی صدا
4 کانال
خروجی مستقیم ساب ووفر
دارد
رادیو
دارد
اقلام همراه
ریموت , سوکت , قاب پنل , دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...