ضبط ماشین بوستر BSC-4450

دسته : ضبط
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • سایز DIN: 1DIN
  • قابلیت جدا شدن پنل: دارد
  • نور پس زمینه: متغیر
  • ابعاد: 180x160x50 میلی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نوع این محصول با سایز تک دین بوده ( به اندازه 180x160x50 میلی متری ) که تصویری نبوده و قابلیت جدا شدن پنل را براحتی دارد تا بتوانید آنرا از بدنه اصلی جدا کرده

ضبط ماشین بوستر BSC-4450

در دنیای ضبط های ماشین برند بوستر جایگاه خوب و مناسبی را برای خود دست و پا کرده است و در کشورمان محصولات مختلفی از جمله ضبط ماشین ، آمپلی فایر ، لوازم جانبی و.. را ارائه کرده که دارای قیمت مناسب بوده و دلیلی بر پرطرفدار بودن آن شده است. محصولی که در حال معرفی آن هستیم ، مدل BSC-4450 شرکت بوستر است و همانطور که قبلتر به آن اشاره کردیم قیمت مناسبی داشته.

نوع این محصول با سایز تک دین بوده ( به اندازه 180x160x50 میلی متری ) که تصویری نبوده و قابلیت جدا شدن پنل را براحتی دارد تا بتوانید آنرا از بدنه اصلی جدا کرده و همراه خود داشته باشید تا از به سرقت رفتن احتمالی آن جلوگیری کنید. برای کسانی که نور دهی  ضبط خودروشان مهم است بوستر این قابلیت را در مدل BSC-4450 برای آنها گنجانده تا بتوانند نور پس زمینه آنرا تعویض نمایند و از زیبایی ظاهری آن لذت ببرند. همانطور که بالاتر اشاره شد این ضبط خودرو تصویری نبوده و صفحه نمایش آن نیز لمسی نمیباشد. قسمت بعدی معرفی این محصول مربوط به پورت هایی است که در این محصول بوستر تعبیه شده است و از قبیل: USB که پر کاربردترین پورت در ضبط های خودرو میباشد که با اتصال فلش دیسک ها ، با مارک های مختلف و فضاهای ذخیره سازی گوناگون ، میتوانید انواع موسیقی ها را به اجرا دربیاورید. پورت بعدی ، پورت AUX میباشد که بوسیله آن میتوان به راحتی و با استفاده از کابل AUX ، گوشی های هوشمند خود را به آن متصل و موسیقی مورد نظر را در گوشی خود اجرا کرده تا در سیستم صوتی پخش شود. پورت بعدی تعبیه شده در این محصول بوستر ، پورت کارت حافظه میباشد که استفاده از آن میتوان کارت های حافظه MICROSD را به آن متصل کرد. این سه پورت برای این در مدل BSC-4450 قرار گرفته اند تا کاربر بتواند با روش های مختلف به موسیقی خود دسترسی داشته باشد. روش دیگر اجرای موسیقی در مدل BSC-4450 ، پذیرش و اجرای فایل های موسیقی از دیسک های فشرده (CD) است که تقریبا در حال منسوخ شدن استفاده از آن است.

قسمت بعدی معرفی آن نیز مربوط به حداکثر قدرت صدای خروجی محصول قیمت مناسب بوستر 70 وات برای هر خروجی میباشد که 4 خروجی را پشتیبانی میکند. در آخر به اقلام همراه این ضبط اشاره میکنیم که از قبیل ریموت کنترل ، دفترچه راهنما ، سوکت و قاب پنل میباشند.

سایز DIN
1DIN
قابلیت جدا شدن پنل
دارد
نور پس زمینه
متغیر
ابعاد
180x160x50 میلی متر
صفحه نمایش
دارد
صفحه نمایش لمسی
خیر
پورت USB
دارد
تعداد پورت USB
1 عدد در جلو
بلوتوث
ندارد
Wi-Fi داخلی
ندارد
پورت HDMI
ندارد
پورت AUX
دارد
کارت خوان
دارد
دیسک قابل پذیرش
سی دی
حداکثر قدرت صدای خروجی
4x70
خروجی مستقیم ساب ووفر
ندارد
رادیو
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل
دفترچه راهنما
سوکت
قاب پنل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...